درس هشتم – راه های ارتباط با خدا (بخش پایانی)- سه شنبه
با عرض سلام به تمامی دانش پژوهان عزیز
این جلسه، آخرین جلسه دوره غیرحضوری ارتباط موثر می باشد، کلاس ارتباط موثر آزمون اینترنتی ندارد و نمره نهایی شما(که از نمرات شما در کوییزها به دست می آید) در سامانه سدا درج خواهد شد.
کوئیز ارتباط موثر 1 شماره 7
خلاصه آزمون
0 از 6 سوالات تکمیل شده است.
پرسش و پاسخ:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
Information
نمره کلاسی شما از مجموع نمرات شما در این آزمون ها به دست می آید. این آزمون از درس های جلسه قبل می باشد. توجه داشته باشید امکان شرکت مجدد شما در هر آزمون برای مرور سوال ها فعال می باشد، اما نمره اصلی شما، همان اولین نمره تان خواهد بود.
شما یک بار در آزمون شرکت کرده اید و امکان شرکت مجدد شما در آزمون وجود ندارد.
Quiz is loading...
You must sign in or sign up to start the quiz.
شما برای به پایان رساندن آزمون، روی گزینه شروع آزمون باید کلیک کنید:
نتیجه
0 از 6 به سوالات به درستی جواب داد
وقت شما:
زمان سپری شده است
امتیاز شما 0 از 0 است , (0)
میانگین امتیاز |
|
امتیاز شما |
|
دسته بندی ها
- دسته بندی نشده 0%
-
دانش پژوه گرامی، شما با موفقیت در این آزمون شرکت کردید.
“با آرزوی بهترین ها برای شما”
رتبه | نام و نام خانوادگی | وارد شده در | امتیاز | نتیجه |
---|---|---|---|---|
جدول در حال بارگذاری است | ||||
بدون اطلاعات موجود | ||||
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- پاسخ داد:
- مرور
-
سوال 1 از 6
1. سوال
کدامیک از ارکان اساسی پیام نیست؟
صحیحغلط -
سوال 2 از 6
2. سوال
کدامیک از ویژگی های زیر مربوط به شخصیت های قضاوتی است؟
صحیحغلط -
سوال 3 از 6
3. سوال
شخصیت …………….. دوست دارد انعطاف پذیر باشد و از طرح ها و نقشه های تثبیت شده و معین بپرهیزد.
صحیحغلط -
سوال 4 از 6
4. سوال
شخصیت …………………. از به کار بردن مهارت هایی که قبلا آموخته است، لذت می برد.
صحیحغلط -
سوال 5 از 6
5. سوال
شخصیت حسی در برخورد با وضعیت پیچیده و دشوار چه واکنشی نشان می دهد؟
صحیحغلط -
سوال 6 از 6
6. سوال
نقشه کشیدن برای انجام کارها بصورت پیشاپیش و تصمیم گیری قبل از اقدام از ویژگی های کدامم نوع شخصیت است؟
صحیحغلط
رتبه های برتر برای: کوئیز ارتباط موثر 1 شماره 7
رتبه | نام و نام خانوادگی | وارد شده در | امتیاز | نتیجه |
---|---|---|---|---|
جدول در حال بارگذاری است | ||||
بدون اطلاعات موجود | ||||